SÄLEN 2009

Hemma igen! Rummet är huller om buller, min packning är smutsig och jag har typ 200 inlägg i bloggkoll att ta igen. På en vecka i Sälen har jag:
Sett två byxor spricka i rumpan. Ätit jättemånga chokladflarn. Skrattat till jag grät. Hört grannen snarka genom väggen. Åkt snowboard och skidor. Smsat två långa bilresor i sträck. Fikat. Trillat i skogen. Sett termometern nå -20 grader. Fått kramp. Blivit lite solbränd. Lagt pussel. Sett på tv. Sovit alldeles för lite. Ätit popcorn. Saknat mina kompisar. Gjort en snöängel. Fått en polaroidkamera....
Jag har haft ett jättebra sportlov helt enkelt! Jag har tagit några bilder med min polaroidkamera, ska försöka scanna in dom någon dag. Här kommer en bildbomb.

Hannas byxor sprack mitt i backen.


Snowboardrace utanför stugan.


Snögubben i Lindvallen.

Flätor i håret.

Kommentarer
Postat av: natalie

haha vilken snögubbe!!

2009-02-23 @ 20:09:52
URL: http://dot.blogg.se/
Postat av: Julia

vad avundsjuk jag blir

2009-02-25 @ 17:07:34
URL: http://wwwjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0