GREECE


Saknar Grekland och sommaren så mycket. Saknar sommarlovet och sol hela dagarna. Saknar bad och solkräm som kladdar så mycket så man blir galen. Saknar sommaren. Jag vill att sommaren 2009 ska bli den bästa hitills. Den har än så länge stor chans att lyckas med det. Go summer 2009!
I slutet på januari ska jag åka upp till Hovfjället för att åka skidor med högstadiet på skolan! Det ska bli jättekul. I år är det andra året vi i min klass får åka och jag hoppas verkligen det blir lika bra som förra året, minnen för livet!
På sportlovet i februari ska jag åka upp till Sälen för att åka skidor och snowboard! En kompis ska också med sin familj upp samtidigt så jag och hon ska åka snowboard tillsammans! Det ska bli skitroligt! Måtte nu veckorna gå fort fram till allt detta roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0