ÅR TVÅTUSENÅTTA.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes, massa
Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
Dog någon som stod dig nära? 3 st
Vilka länder besökte du?Sverige, Danmark, Grekland
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Kärlek från en kille
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Vet ej, kanske värsta dagen i mitt liv
Vad var din största framgång 2008?jag har blivit snällare mot andra människor
Största misstaget? tro att du har något förevigt, det försvann
Har du varit sjuk eller skadat dig? skadat mig, ja. sjuk, 1 gång.
Bästa köpet? min svarta tråkiga väska tror jag
Vad spenderade du mest pengar på? kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad? ja. främst vänner.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?Forever young. Oh boy. Kär i en ängel. Alla som inte dansar är våldtäcksmän
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare
Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på dom jag älskar. Umgåtts med TG mer
Vad önskar du att du gjort mindre? ljugit
Hur tillbringade du julen? med släkten hos mormor och morfar
Blev du kär i år? ja. det svider än.
Favoritprogram på TV? hål i väggen
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej
Bästa boken du läste i år? Linas kvällsbok eller nåt
Största musikaliska upptäckten? Jag har fått en gitarr och kan fortfarande inte sjunga konstigt nog, jag kan spela sådär på trummor. det kunde jag inte 2007
Något du önskade dig och fick? gitarr och pengar
Något du önskade dig men inte fick? pluppar till hörlurarna
Årets bästa film? kommer inte på -
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? kände efter hur det kändes att vara fjortis
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att inte cancer fanns.
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? wannabe --++
Vad fick dig att må bra? hoppet
Vilken kändis var du mest sugen på? none
Vem saknade du? syster yster
De bästa nya människorna du träffade? no idea. det är många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0