look in my faces, please.


Godmorgon på er.

STRANGE

Jag är deprimerad. Jag vill ha förädringar. En flytt. Kärlek. Lägenhet. Drömkillen. Suck. Det är så tråkigt. Jag vågar inte ta på mig nåt som sticker ut just nu. Vill inte orkar inte. sucksuck. Jag borde det. Skita i vad alla andra tycker. Men det är ju så skönt att försvinna i mängden ibland...

TRAINY


Jag vill träna med en väska som den här, men svart. Den här är från gina tricot.
I like to training with a bag like this, but black. This is from gina tricot.

FRIDAYLIGHTS ARE LOW.

Klänningen är kapad och klar. Rummet städat. Tacosen färdig. Filmen framme. Chipsen är inhandlade. Dax för kalas!

Mysigt



www.mysigt.devote.se
 Jag gillar't.

rosa och hat


Jag tror jag är kär. I denna vakra skapelse ovan så skulle man ta dagen med storm. Jag har aldrig gillat rosa. Men nu...
Miumiu, I think I'm in love!

TRO VAD DU VILL, MEN GÖR SOM DU MÅSTE.


Klicka på bilderna för att lyssna på nåt som låter så himla underbart fint. Traladaladada.

MY TRAVEL BAG


Väska, 15 kr från Röda korset. Nu ska här resas! Med min nya "kabinväska" som pappa sa så känns det mycket roligare att packa. Nästa packning blir nog till båstad och denna tösa. Båstad, here I come!

ROSE


Bild från H&M förra vintern. Jag vill se ut såhär nu i höst. Åh, höst.

MY MONKIWORLD.


Nu. Kommer. Bara. Vakra. Ord. Monki. Svart. Playsuit. Rosetter. Resår. Ben. Linne. Tyg. Underbart.

SKOGENS STACKARE.


Såhär såg jag ut idag. Nästan i alla fall, på överkroppen hade jag en rosa tröja.
Idag har jag och Amanda kommit hem från Bejing, Peking, eller var det kanske Kuala lumpur?
Vi hade våra nya resväskor med oss ( för det köpte vi på röda korsets rea(!)) när vi upptäckte en ny second hand affär i Trollhättan.
Vi blev glada för det. Men mest glada blev vi nog för skylten utanför. För där stod det att...
...myrorna ska öppna i Trollhättan!!!!! Glädjehopp i mängder.


OH LA LA!

WWD rapporterar att Alexander Wang släpper sin första skokollektion och en liten billigare linje kallad "T by Alexander Wang" med en massa basplagg i bomull. Det är überfina plagg och skor.
Skorna och plaggen kommer ut i butik våren 2009. Tills dess får vi njuta av Wangs höstkollektion vilket framkallar ha-begär.
Den här informationen hämtade jag härifrån.


Basplagg.

Och skor.

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN.




Snygga människor. Kolla färgerna t.e.x. Från bästa inspirationen, Agyness Deyn. Mums.
Idag har jag varit på ikea. Det var skitkul. Nu blir det tråkig tv, sen sängen. Hejdå.

MIN HÖST 08

Tröjor  Bylsiga stora eller tighta långa.
Byxor  Smala jeans i mörka färger. Stentvättade funkar också bra.
Kjolar  Vippigt smått kort roligt mörka färger eller plommonlila.
Skor  Tygskor, vita eller mönster. Svarta gubbskor med rejäl klack.
Väskor  Skinn ( ej äkta) i alla färger och modeller.
Klänning  Fodral i grått, lila, svart. Vippig i svart.
Färger  Plommonlila, Mörkgrå, Svart, Ljusblå.
Koftor  Svart lång stor bylsig eller liten grå mysig varm.
Smycken  Hoppa över. Pärlörhänge och klocka om något.
Jacka  Skinnjackan är en favorit som stannar.

fläta


inbakad i en mysig sommarkväll.

THURSDAY NIGHT




STACKARS LILLA TOMTEN


Hm har fina höstkläder. Framförallt fina accesoarer. Hatt, 98 kr och Skor, 298 kr.
Nu ska jag ta och klä mig fint, sedan om ett tag klä om till pyamas och sova. Godnatt eller nåt sånt.

man ska inte dö när man är ung.

http://myfashion.devote.se/blogs/435331/laesvaert-.htm

Chiuaua



Åh, jag vill också ha en lite chiuaua. Så sött. Jag får hål i tänderna. Bäst att sluta kolla.

IN INSPIRATION.



Snyggt jobbat. Bra inspiration på en tråkig tisdag.

RAINY DAYS



Häromdagen testade jag min nya klänning en gång till. Jag råkade hamna på balkongen då.

STAR


Fräsiga hotpants från H&M.

baby blue



Linne och nagellack i samma färg.

RSS 2.0