HOPE


Måns Zelmerlöw - Hope, acoustic. Hur vacker som helst.

WESC


Egentligen är den hur fjortis som helst... Men jag älskar min nya t-shirt från WESC.

Den här veckan är ju sista i skolan innan påsklovet. Just nu har vi temavecka vilket betyder typ inga läxor! Jippie! Imorgon ska vi t.ex. till Göteborg för att gå på museeum... Spännande.

GLAMMIGT VÄRRE


Två glammiga kollage dagen till ära - det är ju trots allt lördag!
Bilder: Lagarconne och google.

GAHAH


Want the blue one
From chicy.se

VÅRKÄNSLOR


Gissa vad jag vaknade upp med imorse? SNÖ! En himla massa snöööö! Jag som hade fått vårkänslor och hade tänkt att ta min skinnjacka idag.. Nä, istället ligger det en decimeter och slutar inte snöa. Nu ska jag pulsa till skolan, pust.

Linne H&M, Tröja JC, Jeanstights Vila.

HOW NICE?


090325


Linne GT, Jeans CM, Kofta GT.

I'VE BEEN GINA TRICOT ADDICTED I THINK. NOT GOOD! Now: Waffles..

SPRING 2009


Byxor, T-shirt, Jacka från Gina tricot. Väska från H&M.

Kollade runt på budgetkedjorna och kom fram till att det är detta som jag vill bära i vår. Jag vill verkligen ha ett par snyggt slitna jeans och den där t-shirten. En ny väska är jag i behov av, så det kan kanske bli några köp.

FREE

Idag har jag haft vinterjackan på mig eftersom att det var minusgrader... den är inte så fashionabel. Nu har jag slutat skolan för idag! (11.05, yey) och nu ska jag plugga och äta lite och sedan åker jag till Amanda! Later.

ALEXANDER WANGS BRENDA BAG


CAMP


Jag har varit på läger i helgen! Där har vi haft otroligt kul. Här är några bilder.
1. Bilen fastnade på ett gärde när vi skulle åka hem. Det sprutade lera överallt.
2. Jag
3. Hanna hade mössan över ögonen
4. Skugga, jag och clara
5. Alla var mobilnördar ett tag

TACK FÖR HELGEN ALLIHOPA! den var skitrolig..

GINA TRICOT


Jag provade ett par jeans i fredags. Dom var jättesnygga och helt perfekt slitna, dom hade till och med tillräckligt långa ben. (!) Men dem var för stora i rumpan, så det blev inget köp tyvärr..

STYLESIGHTINGS


Kolla vilken fullträff! Hur snygg är hon inte? Det bara skriker Sara om dom här kläderna... Åh, ge mig rubbet typ.
Idag har jag haft sovmorgon och sett på bio i skolan. Jättebra dag än så länge. Ikväll blir det räkbaguetter och tjejerna! Mums.

SUNNY


spring is in the air and old pictures, that was my wednesday.
soon weekend btw!

ERIN AND MYF


NAIL POLISH

 
 

Qq


bästa minnet TGs picknickar förra våren   godaste glassen daim eller twister   roligaste denna veckan studiedagen   tänker på nu so tyvärr...   gjort idag skola,träna,äta typ   dagens humör blandat / upp och ner   finaste just nu snön   bästa klädesplagg t-shirt på sommaren   godaste maträtt typ thai eller kina eller hemlagad veg lasagne   sjukaste minnet alldeles för många med tg   tror du på gud olika / ibland   bästa färg vit,svart,blå,grå   hur länge sover du allt från 8 till 10 timmar men sällan under 8   imorn ska jag ha kul

EHH, WHAT?

Igår satt jag på en parkbänk. Det var vindstilla och solen gassade på. Jag satt i linne, LINNE!
Idag är det snökaos och en decimeter snö på marken.
VAD HÄNDE?!?!?!?!?!?!

KINAMAT


Igår hade jag det underbart med Stina och Sofia på en kinarestaurang i två och en halv timme. Vi blev så mätta och hade det så mysigt. Måste göras om igen!

MINIMARKET


FANCY



                                                       I LOVE IT.
Bild.

PINKLOVEHATEDRUG


Jag har aldrig gillat rosa, förrens nu.

FRUKOST / BREAKFAST


SÅ GOTT!!!! VILL HA MER AV DET GODA. Nu ska jag klä mig fint!

SOMRAS


LOV FÖR EN DAG


Imorgon har vi studiedag, vilket betyder en hel dag med lov! Då ska jag klä mig i min skinnjacka tror jag... Jag skulle vilja se ut som ovan, precis som finaste Antonia gjorde förra våren (tror jag). Vi får väl se hur jag lyckas imorgon bitti!
                xxxxx

FRILLA


Nu bär det av till frisören. Här ska klippas några (få) centimeter tror jag,

STOCKHOLMSTREETSTYLE


GINA


Jag provade massor med kläder på gina tricot i fredags, jeansen var för korta, orkesterjackan var för dyr.. tillslut blev det en bas t-shirt. I söndags invigde jag den med jeanstightsen från Vila. Hugs

KLEERUP


Bästa låten just nu! Kleerup feat Lykke li - Until we bleed. Ni som sett i taket lyser stjärnorna känner nog igen den.
Jag försöker sjunga med men det blir så dåligt! Min hals känns som en motorsåg och jag låter som en hes anka!

VÅRKLÄDER


jacka och byxor acne, linne alexander wang, halsband wouters & hendrix. /lagarconne.

FRIDAY


Fre
DAGENS
Jeans CM
Linne Gina tricot
Hoodie Bik bok
Skor Lacoste
Jacka H&M
Sjal H&M
Väska Beyond retro

RSS 2.0