JAG SKA KÖPA VINGAR.



DAGENS
Kofta Gina tricot.
Jeans CM
Nagellack H&M

HUNGER WORKS.


Nina ricci spring 2009 RTW.

Fint. Kolla bild nr. 4. Absolut min favorit. Guligt romantiskt, hudnära toner, blandat med svart och långt fint hår.
 Bra jobbat!

NOW OR NEVER


Vissa hissar andra dissar. Hiss från mig! Så här vill jag se ut i vår. Bild från style.com

SUMMERBREEZE


I somras. Bruna ben och Grekland. Ni ser väl själva. Min inspiration just nu är på 0.

jag saknar mig själv.

just nu är jag trött. less. och ful. idag ska jag ta min nya tygpåse och sticka. långt bort till kina. eller japan. eller korea. och titta på söta hemlösa hundar. ge dom mat. och köpa kopior på allt. sedan åka till NY och ligga i en varm säng medans regnet smattrar utanför fönstret. efter det ska jag leta. på vintage butiker. efter något. som jag inte hittat ännu. köpa allt fint som kommer bli använt. drömma drömmar. jag brukar dagdrömma när det är som värst. JAG ÄR FAN OCKSÅ SUPERWOMAN.

LAST TUESDAY, DO YOU REMEMBER?


Linne H&M, Jeans CM.

HELLO


Jag kan inte sluta tänka på i fredags. Så bara därför får ni se vad jag köpte. En tygpåse och tights som ska likna jeans, men det syns inte så bra på bilden. Nu - städa mitt rum. Sen - Hål i väggen ELLER Andra avenyn, vad ska jag välja?

LIGHTS ARE LOW

Här kommer fredagen i bilder!

Amanda är söt.

Hanna i fotoögonblick.

Peppade innan konserten! (Ont i fötterna...)

Liseberg var varmt och trångt.

Men vad gjorde väl ont i fötterna, trängsel och knuffar... Det var magiskt! Nästa år gör vi det igen! Håkan we ♥ you.

Bloggkoll.


Nu har jag också skaffat mig bloggkoll. Det funkar kanon! Gör det du med? Här kan du lägga till mig.

TRAINS TO THE CITY.


Kl. 16.31 åker vi. Jag har längtat som ett litet barn. Äntligen!
HÅKAN  PÅ LISEBERG med Hanna och Amanda! ♥

SIDEWALK TO CATWALK



Inget o göra och för mycket tid blir typ såhär.

CHOOSE FOR ME NOW.


Jag har köpt nya vinterstövlar. Dom ser ut som uggs.
Köpta på skopunkten för 249 kr. Jag provade först svarta men kom sedan fram till att de bruna var snyggast.
 Nu är frågan, behålla eller inte?

WEATHER CHANGES


Bjuder på en gammal bild från i våras tror jag.
Då var kläderna på bilden nya. Nagellacket var ju fint. Ska jag måla kanske...?
Idag känner jag mig förövrigt inte riktigt kry. Jag har himla ont i huvudet och fryser lite lätt.
Ska nog bli mat och läxläsning nu, Bye.

MY MONKIWORLD.


Monki har finfina tröjor för höstmörkret. Skynda fynda.

NEW TIMES AS ALWAYS ON A SUNDAY.

Jag har varit på läger i helgen. Det var tävling både lördag och söndag. Det gick bra båda dagarna. Jag är väldigt glad över det (eftersom det aldrig brukar gå bra annars...). Idag kom vi på andra plats, jag och mitt lag. Jag plockade placeringar och kom in i ledningen på min sträcka! (Y) Tror det där var det perfekta loppet.
Nu ska jag äta sliskig pizza och se på hål i väggen. Jag garvar ihjäl mig till det programmet. Förövrigt är jag trött och vi har 2 prov i veckan. Stora prov också. Ingen bra kombo, typ, lycka till..?

I LIKE RAW FISH


Jag nördar sushi go round just nu. Det är lite beroende framkallande. Och den töntiga musiken sen.
Men hallå... det är så jädra skoj!!!

SHOELACES



Skor från föralltidtjugoett.
Jag är trött. Nu ska jag ta mig i kragen och göra läxor. Det måste bli skärpning på den punkten. Hejdå.

varför ska alla vara så snygga?



*I'M THINKING*




DAGENS
Mössa Svea
Jacka H&M
T-shirt H&M
Jeans Chep monday
Skor Lacoste
Väska Wedins

Igår hade jag ett stort problem. Vilken färg skulle jag måla naglarna med?
Jag valde svart. Ihh... Jag ser ut som en rockare! Nej, svart är inte min grej på naglarna. Bara på Halloween.

A IN UMBRELLA

 
Just nu, just idag, skulle jag vilja ha den här tröjan. Den ser så gosig ut. Från aa.
Idag har jag knarkat håkan. Nu ska jag sy in ett par jeans. Bye.

TATTOSTUDIO.


Idag köpte jag kanske världens finaste tandkräm. Den är rosa. Hoppas insidan smakar okej också, annars får jag väl bara spara förpackningen.

Black and sweet, light and sour.


Nu blir det gammal
DAGENS
Linne H&M
Jeans Chep monday
Kofta Gina tricot

Kolla vad jag hittade. En gammal dagens, varsågoda.

TODAY I'M GOING.


DAGENS
Mössa Svea
Skinnjacka H&M
T-shirt Cubus
Jeans Cheap monday
Skor Scorett
Väska Wedins

Idag åker jag och min familj till Liserberg!
Today me and my family are going to Liseberg!

AJABAJJA


Dra mig i håret så fin den här tröjan är från H&M. Har kollat i stadens butik men inte funnit den. Är lite sugen att klicka hem den från hemsidan, men vilken storlek ska man ha tro? Ska den sitta löst eller tight? Vi lär se hur det blir!

A som i


Vill-ha-objekten just nu. Tog en snabbkoll på hemsidan och hittade detta. Åh, ge mig.

STHLM



Inspiration på hög nivå ovan. Jag älskar hur båda bär upp deras plagg.
Skinnjackor, leenden och att vara snygg är grejen.
När jag blir vuxen eller nåt i den stilen ska jag ta mitt pick och pack och flytta till sthlm. Vad jag längtar.

ROCK IN BLACK.


Gah! Varför ska Amanda vara så snygg? Är det här ett straff mot mänskligheten? Har vi gjort något för att vara så underlägsna? Håret framförallt. Grr.

Den 26:e september är det Håkan konsert på Liseberg. Någon kotte som ska dit?

MOI


De snyggaste detaljerna just nu är helt klart dessa. Skor från bronx och klocka från casio.


LOOK WHAT THEY HAVE DONE.



Dregel slick kram puss prutt rap magkurr gäsp kärlek slick dregel dregel och lite dregel.
LOVE THIS.

RSS 2.0