some things I bought in GBG.


Plastic fantastic från Monki, Undies från Topshop.


PHONE.

Yesterday I met Manda on the same train to Göteborg. So we walked together in stores. She bought a nice pair of shoes from din sko. Later me, mummy and daddy eat pie on a cosy café. After that we watched hockey. yey. Frölunda won btw.
 Today I have cook some food. Meatballs and mashed potatoes. It tasted like... uuuuh. Now shall I clean my room. I haven't done it in weeks... Kisses.


LOOK AT THIS TONIGHT


Del av min garderob. Jag har kommit fram till att jag inte direkt är någon färgmänniska. Det blir ofta grått, svart, vitt eller blått om jag köper nya kläder. Med andra ord, mina favoritfärger...

Det blev en kofta.


Från Only. Mysig varm billig och bekväm.
Imorgon åker jag till götet för shopping och ishockey.
Hejdå på er sålänge.

idag gör jag stan, får se om det blir nåt. pussar.


HAPPY CHILDREN



I found my old böllar today! I'm so happy! Is'nt they lovely?

LITTLE MISS SPARROW.



H&M, Gina tricot, Cheap Monday.

Innebandymatch och donken idag.

ÖKENBIO


snodda härifrån.

IF YOU SE THIS CAN YOU TELL HER WERE I AM. HOW CAN I MOVE ON AFTER YOU?


DAGENS
Linne GIna tricot
Chinos Gina tricot

Haha, gina tricot dubbelt upp! Idag måste jag städa mitt rum tror jag. Tråkigt.

ON MY WALL. MIRO MOUSE.


081023


DAGENS
Jacka H&M
Halsduk WESC
Jeans CM
Tröja Bik bok

Jag ser ut som igår, haha.

yesterday


GårDAGENS
Jacka H&M
Halsduk WESC
Linne H&M
Jeans CM
Väska Wedins

Nu ska jag till skolan och göra matteprov!

BLACK AND WHITE WITH NO COLOURS.


Rubbet kommer från topshop. Svart och vitt. Allt lika fint. Typ, Halsband klackar elegans snyggt sexigt fräscht.

Idag ska jag plugga hela kvällen, kanske hinner jag baka chokladbollar också!

thought about you last night.

tror jag är kär. tralala.
fjärilar-i-magen-känslan är här!


DRINK DRUNK DRUNKEN


Skor Alice eller nåt.
Jeans H&M.

JODÅ, JAG HAR OCKSÅ PROVAT TRÖJAN.


Från gina tricot, men upptäckte att den inte var något för mig, bara fin på andra. = Skit också.

JUMMY


Licking my fingers after some grapes. I think I shall sleep in daddys bed tonight, He's out of town for the second.
Byebye, Sleep tight.

CHRISTMAS PRESENT, PLEASE? THIS AND A GUITAR AND I'LL BE FINE.


HONEY BONEY

Hej, jag är hemma från Falun nu. Det var mycket trevligt (och kallt!). Det hela slutade med borttappade nycklar som mamma ringt och frågat om nu. Dom har hittat dem. Yey.
Just nu har jag kramp i vaden. Det gör svinont. Och så hade jag ont i huvudet, men jag har tagit alvedon nu. Så nu är det bättre. Hejdå på er och huvudvärken.

P.s. Har jättemycket i skolan i veckan, så får se hur det blir med bloggandet. D.s.

PRESENT


Happy birthday daddy! I love you.

THE CITY THAT NEVER SLEEPS



sthlm by night.

THiNKiNG OF YOU



DAGENS
Jeans CM Tröja H&M
HAN kollade lite extra på mig idag. Fattar ni min lycka?

YOU LOOK LIKA A STAR. ALEXA CHUNG. GOOD IN STYLE.


like it.

ROCK THE BLACK GIRLS



Jag behöver en svart snygg liten fiffig trevlig praktisk bra väska som dessa ovan. Alexander wang och lindex. Det blir nog lindex för min del. Wang är lite för dyr för min lilla spargris. (typ 6000 spänn!)

GLAMOUR OCTOBER 2008. LIKE IT A LOT.


GRR, TIGER.


Lisa är så snygg i sin t-shirt tillsammans med loepardtights! åh, ge mig. Jag borde ta en närmare titt på t-shirten känner jag.
Idag har det varit väldigt ruskigt väder. Nu ska jag krypa upp i sängen med min nya glamourtidning som jag fick på posten idag och njuta med regnet smattrandes mot fönstret. Så länge.

CHIC

nu är jag tillbaka. inga frågor har jag fått i frågelådan. vi lägger ner den nu. puss.

THINK IT'S TO LATE RIGHT NOW.



Imorn åker jag bort. Kommer hem på söndag kväll.
Om ni vill får ni fråga frågor. Men det heter inte frågestund.
Fråga på.
PUSS PÅ ER!

YOU ARE MY IDOL.



Det har blivit mycket "jag vill" inlägg här på bloggen... och så får det fortsätta vara när det finns så snygga människor där ute i stora vida världen. Tex: ovan. Cory kennedy och Antonia. Jag menar hallå! Tjena snyggingar, får jag bjuda på kaffe?

DRGFqwe%&ukVB64668UYvrtDSDÖGLJ



I also want to look like this in PARIS right now! I want to!

I'M A LITTLE PRINCESS IN YOUR EYES.


Igår - tror jag.
Polarn och Pyret, Gina tricot.
Såhär ska jag se ut imorn fast inte riktigt. Men byxorna tror jag.

HERE IN MY ROOM



TODAY I FEEL LIKE CRAP OR LIKE AN OLD AWFUL DUCK OR SOMETHING. CRAPCRAPCRAPCRAP.

HEADBANG

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag har himlans ont i huvudet just nu.
AARGH. Och vi som har prov imorn.


I SAID IT YESTERDAY I THINK.


DU PÅ BILDEN. DU ÄR SNYGG! men vem är du?

TODAY I FEEL LIKE THIS. I MEAN, THIS IS MY INSPIRATION TODAY. LOVE N HUGS.


BEST PARTY RIGHT NOW


KOLLAGE ON FREDAG


Jag har skrivit om det förut, men monkis tröjor har inget att klaga på i höst. Stort, bylsigt, magkort, spets, tight och sweatshirttyg.

YOU TOO BE


Favorit i repris. Den här bilden har så mycket inspirsation i sig och den har synts hä förut,
Vet ni vad? Jag är på jakt efter en blåvit rutigt skjorta. Någon som har några ideer om vart man kan få tag på sån? Vore snällt om ni delade med er isåfall. Pussar!

THROW ME INTO SOMETHING BLUE.


Farfarströja från H&M fejk leende Jeans CM.

RSS 2.0