AA


1. Some of my flowers
2. I'm wearing my t-shirt from american apparel today
xoxo

MODEL


SUNNY


Vad underbart det är när solen tittar fram och temeraturen stiger som en jojo påväg uppåt. Idag har livet lekt och jag har bara känt mig så jävla lycklig hela tiden. Dagen har som sagt varit toppen, förutom lite plugg då (sista rycket innan sommarlovet nu). Nu ska jag räkna matte, men vad gör väl det när jag vet att morgondagen antagligen blir lika bra som idag? Puss

KLEERUP


Har kommit hem från Mora ikväll. Kanske den mest händelserika helgen i mitt liv. Jag hinner inte uppdatera er mer nu, men ni kan ju alltid lyssnar på Kleerup istället, förresten jättebra bilfärdsmusik. xoxo.

SORRY

FÖRLÅT för att bloggen bara handlar om när jag åker bort och kommer hem just nu... Lite tråkigt kan man tycka. Idag ska jag nämligen till Mora för att tävla 4 dar i rad, kommer hem på Söndag alltså. Min prao tog slut idag.. det betyder skola i 2 weeks innan sommarlovet börjar, inte långt kvar nu!
Vi ses på Söndag/Måndag.
Take care.

HOME

Skulle bara vilja säga att jag varit bortrest i helgen men att jag är hemma nu... Rätt trött efter att ha sovit ute i ca 1-2 timma natten fre - lör (gick upp halv 4) och att hålla igång kroppen har varit rätt jobbigt. Träningsvärken kom samtidigt som jag trodde kl var 13 när den var 9 på morgonen... DM gick sådär att springa... Lite seg i benen om man säger så. Dygnet har blivit fel, men jag är nog tillräckligt trött ändå för att sova nu. Hurra för alla fina människor i USM truppen.

RIGHT


1. Chanel
2. Me right now

PRAO

Nu går jag till bussen för att åka ut till min prao, polarn o pyret! hugs.

POLAROID


POLISH


Idag köpte jag en ny parfym. Och så har jag målat naglarna. Och praoat på polarn och pyret första dagen. Och sett på tv hela kvällen. Jippie för prao, inga läxor alltså!!! yey.
So long dudes.

FUCK

JAG RÅKADE PRECIS RADERA ALLA BILDERNA FRÅN NORGE!!!! SKIIIIIIIIIIIIIIIT!!!

GINA/H&M



Åh, min mormor och morfar träffades första gången på en midsommardans 1953. Dom har hållit sen dess. Hur fint är inte det?.. Kärleksfilm...

SUMMERBREEZE



Sigerson Morrison Strappy Studded Sandal... How nice?

GREECE - SHORT HAIR - SUNBURNED - SUNSET - HAPPINESS


FRIEND


Ville egentligen bara säga tack till alla mina underbara vänner där ute. Ni får min jord att snurra - utan er är jag ingenting.
Godnatt på er alla.

MYGGBETT


Mormor och morfar är här nu. Bilden har jag tagit i deras sommarstuga. Snart ska vi äta middag på ett fint ställe, detta kräver lite finare kläder. What to wear???

BALMAIN SPRING 2009


Finally weekend and next week and the week after that i'm gonna practice in a store called polarn och pyret. That means no school on three weeks! YEY!
HAPPYHAPPYHAPPYHAPPY, kisses.

CUBUS


Nya kortbyxor, 199 kr.   night

FYRVERKERIER


RAPPORT


Jag är med i rapport, här. Spola fram till ungefär 19:10 sen är jag där. På första bilden är det jag i vänster kant med svart tröja, på andra bilden är det jag i rosa! Yey, kändis ju.
P.s. förlåt för att jag torkar näsan i tv. Lite...... pinsamt. Puss

AUTOBAHN

Hemma igen från Norge. Trött och nött... Zzzzzz

RSS 2.0