SNARK.


Jag är sjuk. Kunde knappt röra mig imorse, fast nu känns det lite bättre. Mamma har köpt hem chips, så nu blir det chips framför melodifestivalen, hoppas jag får nån kick av petra mede eller nåt så jag blir frisk snart. Der är så tråkigt att vara sjuk!
Tjenis

KATE LANPHEAR


I'M EATING CINNAMON-BUN. YUMMIE


G


Skulle inte tacka nej - på fredag ska jag kanske köpa den...

ZZZZZZZZZZZZZZZZ


lite tråkigt att plugga kemi en hel måndagskväll. jag vill inte!!!!!

ANJA RUBIK


SÄLEN 2009

Hemma igen! Rummet är huller om buller, min packning är smutsig och jag har typ 200 inlägg i bloggkoll att ta igen. På en vecka i Sälen har jag:
Sett två byxor spricka i rumpan. Ätit jättemånga chokladflarn. Skrattat till jag grät. Hört grannen snarka genom väggen. Åkt snowboard och skidor. Smsat två långa bilresor i sträck. Fikat. Trillat i skogen. Sett termometern nå -20 grader. Fått kramp. Blivit lite solbränd. Lagt pussel. Sett på tv. Sovit alldeles för lite. Ätit popcorn. Saknat mina kompisar. Gjort en snöängel. Fått en polaroidkamera....
Jag har haft ett jättebra sportlov helt enkelt! Jag har tagit några bilder med min polaroidkamera, ska försöka scanna in dom någon dag. Här kommer en bildbomb.

Hannas byxor sprack mitt i backen.


Snowboardrace utanför stugan.


Snögubben i Lindvallen.

Flätor i håret.

VALENTINE'S DAY



Glad alla ♥ans dag kära läsare.
Imorgon beger jag mig ut på stora äventyr. Då drar jag och åker skidor och snowboard i Sälen. Hur kul?! Nu ska jag bara packa det sista som jag har kvar, sen sova, sen drar jag!
Så då ses vi om ungefär en vecka igen, helst utan brutna ben eller armar. Ha ett bra lov allihopa! Kramar.

HOMESICK

Idag, fredagen den 13de, skuttade jag hem från skolan. Vi har ju fått sportlov nu! Så skönt! Här ska njutas hela veckan i Sälen. Nu oroar jag bara mig för vad som ska hända för något hemskt. Förra fredagen den 13de stukade jag foten och fick hoppa på kryckor i 6 veckor. Hjälp.

ALEXA CHUNG


MK OLSEN



"A part of the hole thing. A part of fashion."
Kiss.

INCREDIBLE


ISVAK


Idag hoppade vi "isvak" i skolan. Hoppade i älven för att vara exakt och tog sig upp på ett flak gjort av frigolit. Ni ska veta att det var skiiiiiiitkallt och i duscharna efteråt fanns det bara kallvatten. Lyckat eller?
Tv4 var där och filmade. Min rygg har synts i tv ikväll!

Brr.

HELLO NEW WORLD

Ni där ute. Finns det nån som läser min blogg? Vilka är ni? Vem är du?
Jag har ju tyvärr ingen aning om vem du eller ni är så då tänkte jag kan ni inte bara skriva en rad eller två om vem du är? vad ni gillar osv..? Det vore kul tycker jag. Om jag får in några stycken lovar jag att skriva en kort presentation om mig själv.
Då kör vi.

SPEXIG SARA


När jag var mindre var jag spexig. Riktigt spexig ibland. Jag kunde gör allt lite roligt på nåt sätt. Jag var som en liten ståupp komiker. Varför kan inte såna saker stanna kvar i kroppen även fast man växer????????

SHIT



Nu väntar några timmars plugg, jag har två prov i veckan. Ta mig härifrån!

129 kr.


SATURDAY LAST WEEK


Såhär såg jag ut för en vecka sen snart. I Lördags alltså.
Jeansleggings Vila
Linne HM
Tröja Gina tricot

Nu ska jag sova, byggjobbarna kommer sju på vardagsmornarna. gäääsp.

END.


finally weekend. soon, tomorrow, i'm going to gbg... jag ska på melodifestivalens genrep!!!!!!! WIHO.

MIUMIU


I'M IN LOVEEEEE! So sweet huh? Lovelovelovelove.
Tmorrow, me and my friend are going to the cinema, hurrey! Soon weekend btw.
Kisses.

I WANT A TEDDY JACKET


HOVFJÄLLET 2009


Ja här har ni dem, bilderna från den årliga skidresan med skolan. Gud så kul det var. Alltihopa. Längtar till sportlovet så jag får åka mer skidor och snowboard! Tack till Stina som tagit de tre första bilderna. Även om maten är så dyr så man kräks och det var dimmigt hela dagen var det en lyckad resa. Jag ser fram emot nästa år då vi drar vidare till Branäs efter! Yey.

BARTON


SHIRTS


Åh, jag som skrev om dem här innan jul. Jag har fortfarande inte gått och köpt dem.. Dåligt samvete där. Borde fixa det. Hittade lite pengar i mitt rum igår när jag städade. Så råd har jag ju. Men frågan är bara om jag har ork att köpa någon. Äh, det löser sig nog...

BLAZERS OF GREY


Gina tricot har fått in en snygg kavaj! Snyggt att våga ha grått på våren - det som annars brukar vara en typisk höstfärg. Ska nog ta mig en titt när jag svänger förbi gina tricot nästa gång. Den här går loss på 399 :- inte illa va?

HUDPROBLEM


Ni skulle hört mig för ett tag sen då jag hittade de här på acnes hemsda. "Nämen åh, åh, åh". Hur fina är dem inte? Lavendelfärgade gladiatorsandaler. Mjau på det. Kommer nästan bli ett sommar-krav i år från min sida... Nu blir det kantarellsoppa och plugg.. zzzzz.

my man. only mine.


RSS 2.0