SNYGGING!


Elin är snygg i sin nya hårfärg. Jag vill också ha! Kolla hennes kläder sen.. Fint det med ju. Avis.
Nu ska jag prova mina jeans som jag sytt in, hoppas de passar!

FIRST

Kära vänner, idag är det första advent. Så mysigt. Snart är det jul också. Måste komma på nåt bra att önska mig bara, det löser sig nog... Kram.


LOVIN IT



Snart blir det film hos en kompis. Jag har köpt med mig en chipspåse och gjort mig fin. Pussar.

HELP US


Ser ni mig? Var med ni också. Hjälp oss hjälpa. Klicka här.

JAG VILL OCKSÅ GÅ DIT! KAN INGEN KÖPA TÅGBILJETTER TILL MIG?


FRIDAY


Bild från i somras, STHLM.

Mamma är just nu påväg till Köpenhamn, jag hade så gärna velat åka med... Men jag får kanske vänta ett tag. Köpenhamn finns ju kvar om några år. Ikväll ska jag äta kinamat! Det var ett tag sen. Ha det bra.

GOODNIGHT.

Nu har jag suttit och skrivit om lågkonjunktur och finanskrisen i USA... Tråkigt är förnamnet. Men imorn, då är det fredag och vi slutar 11.05! Jippie! Nu ska jag sova. Godnatt på er. Hugs.

BIKBOK


SKITSNYGGT JU! LIKE IT! Skinnjacka och paljettights är mega-snyggt. Väcker ha-begär hos mig...

IT'S ALL OVER


Skor från H&M, hur snygga?! Himlans snygga! Vill ha nu. nu. nu. nu. nu. nu.

NOTHING SPECIAL

På håltimmen idag gick jag till frisören. Sedan fyllde jag tillsammans med mamma min mage full med kebebrulle. Nu är jag mätt och mitt hår är några centimeter kortare! Hugs

NOW CAN I SING SONGS AND WATCH MOVIES ON MY OWN! THIS IS SO DAMN GOOD!!!!!!!! GOOD LIKE 234587654365433 TIMES.


THIS WEEKS INSPIRATION.


SHE LOOKS FABOULOS. EMMA NYGREN HAS STYLE. LIKE IT. PUT THESE JEANS ON MY X-MAS LIST.

NEXT DAY AFTER TOMORROW.


Cozy weather outside (snow) and lussekatter in school. Now hotdogs. This sounds like a very good day. TODAY IS IT 30 DAYS TO X-MAS! I'm happy!!!!!!!!!!!!!!!!

Hello honey.

Lina, är du tillbaka för att stanna nu? Jag vill bara veta Ja eller Nej. Jag orkar inte med en till blogg som stänger ner fabriken på två sekunder utan att man hinner blinka. Lina, börja blogga nu... snälla. det är inte många som har det men du har det, alltså, du har stil tjejen.

ELIN KLING LOOK FABOULOS IN HER CHEAP MONDAY JEANS AND TANKTOP TOGETHER WITH HER BEUTIFUL CHANEL BAG! AND HER HAIR THEN, I JUST LOVE IT.


TONIGHT.

Ikväll blir det ff hos en kompis. Pizza och skratt skulle jag tro. Hm, what to wear?

MUSIKTIPS.

Här kommer lite muiktips från mig.

Håkan är ju underbar. Detta är kanske den bästa låten han har gjort. Men det är egentligen omöljigt att välja... Men om man måste blir det denna.


Så himla bra musikvideo, jag börjar drömma att bli lika galet cool som nina. Bara skita i allt och köra bort skiten. Stenen i slutet är rolig.


Sen gillar jag Hanna också, sveriges nya stjärna om jag får välja.

Alla bilder kan och bör man trycka på.


SINGING IN THE RAIN.

Inhandlat lite saker idag. Ni får se sen (kanske). Om jag orkar. Häromdan störtregnade det ute. När jag och en kompis cyklade till gympan den dagen skrek-sjöng vi singing in the rain. När vi kom fram var vi ganomvåta och hesa. En sån sak som gör ens dag typ... Ett tag då var jag lycklig.

TOPSHOP A/W 07


Nyss hittade jag några bilder från topshop. Kolla vad fint! Jag gillar verkligen stilen på båda bilderna. Speciellt den sista. Enkelhet, men det kan bli så fint med lite enkelhet. Jag får nostalgivibbar från i somras! Åh, somras säger jag bara. Hedjå. Love n Peace.

HALT


Idag var marken täckt med några centimeters snö! Det var väldigt halt att cykla till och från skolan. Jag invigde mina ugg liknande vinterskor dagen till ära! Dem var väldigt varma, flämt.

I AM GOING TO THE SHOPPING MALL TOMOROW.


DAGENS
Jeans Cheap monday
Linne Cheap monday
Tröja Gina tricot
Klocka Regal
Jacka Loppis
Väska Wedins
Skor Lacoste

IT SNOWS OUTSIDE! THE WINTER IS HERE I THINK!

BILLIG MÅNDAG PÅ SVENSKA.


Dessa jeans från cheap monday väcker ha-begär. Ge mig ett par ljusa, tack! Tänk det här och en sliten vit t-shirt tillsammans med converse, det skulle ju inte sitta fel imorgon (eller någon annan dag heller för den delen)... Nu = Sängen. Sov sött.

SHAKE IT BABY.


JAG ÄR SÅ DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA. JAG SKA BLI BÄTTRE PÅ DET, JAG ÖVAR... TROR JAG. ----------- FAVORITSHORTEN PÅ BILD. FRÅN I SOMRAS. I LOVE THEM.


WINTER

Ruskväder idag, jag ska göra varm choklad. pussar.


THANK GOD FOR THIS.


 I LOVE MYRORNA. New t-shirt for like 25 kr. love it. See ya.

FRIDAYS


FreDAGENS
Tröja Monki
Farfarströja (under) H&M
Kjol H&M
Byxtights eller vad det heter Bikbok

Jag längtar till sportlovet i februari! Då ska jag till Sälen och åka bräda! Yey! Det är ju typ något halvår kvar nu. Långt ju. Snart ska jag snart visa er ett nytt plagg som jag köpte i tisdags.

GOODNIGHT SWEATHEARTS.


CAMP, MILITARY PEOPLE, FRIENDS, DIRTY VATER, CANDY, HUMOUR...


I have bin on camp this saturday and sunday. It was fun! Very fun! That's why i don't have update these days... sorry. kiss.

RAIN ALL DAY LONG. COLD OUTSIDE. NO FAKE FUR. NO FAKE SKIN JACKET. JUST AN AWFUL WINTERJACKET AND WET HAIR. LONG WET HAIR AND SHOES. WET TROUSERS. WET EVERYTHING. WET DAY.

my day. it has rain all day long here... boring...


A SECOND TO PLANETEN MARS

Uppkurad i sängen. Täcke. Varmt. Ska kolla på andra avenyn. Mysigt. Nu klarar vi av den här veckan allihopa! Later. (puss sålänge också)

SOME RANDOM PICTURES.


YESTERDAY


cornhooks and jelly raspberries.

DADDY

Grattis pappa på farsdag! Köp nåt fint för trisslotten. Jag älskar dig. ♥

WISHLIST.

money   giftcards   shopping in sthlm   makeup   tights   t-shirt from aa   bag from lindex


SNEAK PEAK ON MY NEW JACKET.


PHOTO PHOTO PHOTOS



Gamla bilder på mig som Amanda har tagit.
Nu ska jag träna och planera spöken med några kompisar. För imorgon ska vi skrämma små barn i skogen!

Day of balls.


Imorse blev jag glad. Obama vann ju! Yey!
Imorgon är det bolldag i skolan, vilket betyder bollsport hela dagen. Jag har laddat upp mig med kexchoklad och loka. Vårat lag kommer vinna lätt!

USA


GO OBAMA!

MONDAY YOU CAN FALL APART.


Wook from Savojs. I just love it.

LOOK AT THIS HAIR DOWN HERE. IT'S VERY NICE. WANNA HAVE MY HAIR LIKE THAT. LOVE IT. HUGS.


SNYGG SNYGGARE SNYGGAST.



DREAMING


Inspiration for November I think. Kisskisskiss on this girls. Love the clothes like this much "#&87&(/6454/%&%"%&. i wanna play in a band. i wanna have clothes like they. i wanna party all night long. i wanna live in sthlm. i wanna be like 20 years old. i wanna have a cat. i wanna shop in supermarkets. i wanna eat ice cream. i wanna...

NEW

Ny månad, Nya möjligheter... Nu äger vi November, right? Kisses.

BREAKFAST


Min frukost. Te+Fil+Flingor+Juice=Gott.

LOPPISFYND


Sammanlagt för 90 kr. Jag utökade min lasse åberg samling idag. Nu ska jag bara hänga upp dom på väggen.
Update: Jag köpte en jacka också (!), Den får ni se någon annan dag. Nu hänger den på tork.

WEDNESDAYS


OnsDAGENS
Jacka H&M
T-shirt JC
Halsduk Wesc
Chinos Gina tricot
Skor Lacoste
Väska Wedins

BAKOCHFRAM



DAGENS
Tröja Gina tricot
T-shirt H&M
Jeans CM

Idag ska jag åka på loppis!

I TOUGHT ABOUT IT YESTERDAY.


God morgon.

RSS 2.0