LONDON DAG 3


Dag 3 startade med att jag såg George clooney utanför vårat lägenhetsfönster. På förmiddagen åkte vi till Madame tussauds och hittade bla George clooney igen. 

Jim carrey och sångfågeln.

Superman!

Yey! Jag har stått bredvid Johnny Depp! (typ)

Jag och min idol Obama.
Vi vandrade vidare på baker street mot Oxford street. Vi stannade på selfridges och åt lunch. Mycket dyr lunch, men MYCKET god. Jag åt thailändksa nudlar. Vi gick hela Oxford street och kollade i affärer. Jag köpte som sagt inte så mycket.

Vi stannade och fikade och tittade på Piccadilly Circus. Mycket turister såklart.

Vvi gick genom Hyde park hemåt till vårt hotell.

Mackor från Subway och telefonkiosk, och så jag på ett litet hörn.

Dag 3 avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0