INTRESSEANMÄLAN


Hej det här är jag, Sara/Piggy/Schmidt/Schmutt eller vad jag nu kallas. Jag lever för att vara lycklig vilket är mitt största mål i livet. Runtomkring mig vill jag ha människor jag älskar, fast en katt med namn Frisse/Frasse/Fnasse skulle inte vara fel. Helst en unge som aldrig växte. Varför skriver jag här? Jo, jag vill kunna få ut funderingar och smarta formuleringar ur min hjärna eftersom jag börjar bli så trött på att lyssna på mig själv. Trots detta sitter jag nu och pratar högt för mig själv (SUCK). Jag är rädd för att frisören ska klippa av för mycket av mitt ganska långa hår och jag har tidigare bloggat mer flitigt på denna blogg. Jag är lite intresserad av det mesta, men det jag helst spenderar min alldeles för korta fritid åt är att träna orientering, kompisar (som alla skriver) eller att fota. Tyvärr går det mesta av min fritid åt plugg, vilket jag egenligen borde ägna mig åt nu... nä, nu får det räcka. Vill du veta något mer får du slänga iväg en intresseanmälan eller något. Tschüss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0